Internationaal

Niets is zoals het lijkt bij het internationaal vermarkten van diensten en producten, grensoverschrijdend relatiebeheer of bij het simpelweg organiseren van internationale bijeenkomsten. Wat in ons land gewoon is toegestaan qua reclame-uiting, kan elders in de wereld worden gezien als misleidend. En een boodschap die zich sterk richt op individuele ontwikkeling zal in een meer op het collectief gerichte maatschappij als Japan niet goed aankomen. Met tegenvallende verkopen, boetes en scheve gezichten als resultaat.

Internationaal de weg vinden

Dus heeft jouw bedrijf groeiambities in het buitenland? Organiseer je een internationaal event of wil je een innovatief project van grensoverschrijdende allure laten welslagen? Dan moet je rekening houden met allerlei aspecten van taal, cultuur, politiek en regelgeving op het gebied van marketing en communicatie.
Wil je weten wat jouw internationale opgave betekent voor de inrichting van je marketing en communicatie? Secondant Communicatie zorgt dat jouw organisatie internationaal de weg kan vinden.

Comments are closed.