Corporate communicatie

Secondant Communicatie is specialist op het gebied van corporate communicatie. Dit specifieke communicatievak richt zich op het bouwen, onderhouden en beschermen van het beeld wat stakeholders, consumenten en het bredere publiek van de organisatie hebben. Natuurlijk willen we zorgen dat dit beeld zo goed mogelijk aansluit bij de identiteit en het profiel dat uw organisatie zichzelf aanmeet. Dat leidt uiteindelijk tot meer klanten, meer omzet en een goede band met uw medewerkers en stakeholders.

Zichtbaar en onderscheidend

Als corporate communicatiestrateeg zorgt uw secondant dat u on- en offline zichtbaar bent en goed voor het voetlicht komt. Dat u beschikt over een krachtige mix van communicatiemiddelen die onderscheidend en uitnodigend zijn.

Dit betekent bijvoorbeeld dat uw organisatie een herkenbare huisstijl heeft. Uw website is altijd actueel, ademt de sfeer van uw organisatie en spreekt de taal van uw bedrijf. Het betekent óók dat u (voortaan) een heldere boodschap heeft, verpakt in pakkende persberichten, heldere brochures, aantrekkelijke advertenties, blogs en online nieuwsbrieven.

Spin in het web

Om dit te realiseren coördineert uw secondant uw inspanningen en fungeert als spin in het web van toeleveranciers. Deze geeft sturing aan de beste toeleveranciers op de maat van uw organisatie. Dit doen we omdat Secondant Communicatie streeft naar topkwaliteit en omdat we vinden dat bedrijven met ambitie steeds het beste pr-team verdienen van bijvoorbeeld fotografen, tekstschrijvers, ontwerpers, webdesigners, marketeers en sociale media specialisten.

Bij Secondant Communicatie bent u aan het juiste adres voor:

  • communicatieadvies
  • communicatiemanagement
  • redactie, content marketing, online en offline storytelling

Comments are closed.