Corporate communicatie

Secondant Communicatie is specialist op het gebied van corporate communicatie. Dit specifieke communicatieonderdeel richt zich op het bouwen, onderhouden en beschermen van het beeld wat stakeholders, consumenten en het bredere publiek van de organisatie hebben. Natuurlijk willen we zorgen dat dit beeld zo goed mogelijk aansluit bij de identiteit en het profiel dat jouw organisatie zichzelf aanmeet. Dat leidt uiteindelijk tot meer klanten, meer omzet en een goede band met medewerkers en stakeholders.

Zichtbaar en onderscheidend

Als corporate communicatiestrateeg zorgt jouw secondant dat je on- en offline zichtbaar bent en goed voor het voetlicht komt. Dat je beschikt over een krachtige mix van communicatiemiddelen die onderscheidend en uitnodigend zijn.

Dit betekent bijvoorbeeld dat je organisatie een herkenbare huisstijl heeft. Je website is altijd actueel, ademt de sfeer van je organisatie en spreekt de taal van je bedrijf. Het betekent óók dat je (voortaan) een heldere boodschap hebt, verpakt in pakkende persberichten, heldere brochures, aantrekkelijke advertenties, blogs en online nieuwsbrieven.

Spin in het web

Om dit te realiseren coördineert jouw secondant alle noodzakelijke inspanningen en fungeert als spin in het web van toeleveranciers. Deze geeft sturing aan de beste toeleveranciers op de maat van jouw organisatie. Dit doen we omdat Secondant Communicatie streeft naar topkwaliteit en omdat we vinden dat bedrijven met ambitie steeds het beste PR-team verdienen van bijvoorbeeld fotografen, tekstschrijvers, ontwerpers, webdesigners, marketeers en sociale media specialisten.

Bij Secondant Communicatie bent je aan het juiste adres voor:

Comments are closed.