communicatiemanagement

Communicatiemanagement is niets anders dan het realiseren van alle communicatieactiviteiten van een organisatie. Je public relations, marketingcommunicatie, arbeidscommunicatie of sponsoring, het valt er allemaal onder. De kracht van communicatiemanagement is het feit dat de verschillende communicatiegebieden en -middelen op elkaar zijn afgestemd. Dat versterkt de herkenbaarheid en de autoriteit van je merk en je boodschap.

Heb jij een forse communicatieopgave, maar neem je daarvoor liever (nog) geen personeel in dienst? Geen probleem! Onze communicatiemanagers verzorgen je communicatie tot in de puntjes en tillen gelijk je communicatieactiviteiten naar een hoger plan. Via Secondant Communicatie kun je steeds terugvallen op een gedegen en creatieve professional. Zo heb je het hele jaar door al vanaf een dagdeel per week de beschikking over je eigen  communicatiesecondant

voorbeelden van communicatiemanagement Secondant Communicatie

voorbeelden van communicatiemanagement

Communicatiemanagement

Speciale projecten en campagnes vergen vaak veel extra tijd en energie. Bijvoorbeeld als er een nieuw product in de markt moet worden gezet, als een jubileum event moet worden georganiseerd of als een fusie communicatief moet worden begeleid. Heb je zelf even niet de tijd of de expertise om die kar te trekken? Dan biedt Secondant Communicatie uitkomst. Neem gerust contact op om jouw bijzondere project of campagne door te spreken en ontvang vrijblijvend een offerte op maat.

Comments are closed.