Content management

Content is king! Gelukkig draait effectief communiceren nog steeds om de inhoud, zowel in woord als in beeld. Secondant Communicatie is sterk als het om content gaat. Juist omdat we voortdurend de vertaalslag maken van het strategische denkwerk  naar het praktische, dagelijkse handwerk. Goede content vergt creativiteit en verbinding in woord en beeld en hoort altijd dienend te zijn aan je kernboodschap en de opbouw van je merk. Maar het hoort ook aan te sluiten bij de behoefte van de klant, als de ontvanger.

Conceptueel

Bij de realisatie van je communicatiemiddelen kun je rekenen op de professionele ondersteuning van Secondant Communicatie. Conceptueel zorgen we dat al je online en offline uitingen qua tone of voice en look and feel staan als een huis. Daarbij zoeken we steeds passende toeleveranciers zoals fotografen, ontwerpers en filmmakers.

Redactioneel

Voor het schrijven van teksten voor de meest uiteenlopende digitale en schriftelijke uitingen ben je bij Secondant Communicatie aan het juiste adres. Als specialist op het gebied van corporate communicatie, zorgen we steeds dat je jaarverslagen, corporate brochures en mailings niet alleen lekker weg lezen, maar ook nog goed aansluiten bij de uitgangspunten van je communicatiebeleid.

 

Content marketing

Business to business contentmarketing is gericht op het binden en behouden van prospects en draagt zo bij aan leadgeneratie. Maar effectieve contentmarketing is niet eenvoudig. Het begint met goede kennis over je doelgroep. Het is belangrijk te laten zien dat je weet wat je klantbehoeften zijn, dat je daar tijdig met nuttige informatie op inspringt en dat je in die zin een duurzame, partners van je prospect en klanten kunt zijn. Secondant Communicatie zorgt dat je content marketing tot duurzaam partnerschap leidt.

online en offline story telling

Om je merk tot leven te brengen en leidend te maken is story telling een opvallende en zeer onderscheidende optie. Een de hand van de belevenissen of ervaringen van een leider of karakter binnen de organisatie kan jouw unieke verhaal voor het voetlicht worden gebracht. Maar er zitten ook addertjes onder het gras. Voor je het weet sla je qua humor, herkenbaarheid of geloofwaardigheid de plank mis en doet story telling juist afbreuk aan je merk. Secondant Communicatie helpt je specifiek om jouw verhaal op veilige wijze op te stellen en naar buiten te brengen.

Comments are closed.